عزاداری‌های مردم زنجان به الگوی عزاداران حسینی تبدیل شده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 192
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
به دنبال پوشش مناسب عزاداری‌های مردم صورت گرفت
تقدیر نمایندگان مردم زنجان و طارم از اقدامات رسانه ملی

خبرگزاری فارس: نمایندگان مردم زنجان و طارم از اقدامات رسانه ملی در پوشش مناسب عزاداری‌های مردم تقدیر کردند.

خبرگزاری فارس: تقدیر نمایندگان مردم زنجان و طارم از اقدامات رسانه ملی
 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن عیلمردانی  نمایندگان مردم زنجان و طارم در خانه ملت از تلاش صدا و سیمای مرکز زنجان در پوشش عزاداری‌های حسینی مردم این دیار تقدیر کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پوشش و انعکاس مراسم عزاداری و دستجات حسینیه و زینبیه اعظم یکی از شاهکارهای صدا و سیمای مرکز زنجان است.

محسن علیمردانی گفت: پوشش و انعکاس عزاداری صدا و سیمای مرکز زنجان بسیار خوب و رسانه‌ای و از نظر کار بسیار عالی و بی‌نقصی بود.

وی افزود: حضور پرشور مردم در دستجات عزاداری سالار شهیدان و پوشش و انعکاس مراسم عزاداری و دستجات حسینیه و زینبیه اعظم یکی از شاهکارهای صدا و سیمای مرکز زنجان است.

عزاداری‌های مردم زنجان به الگوی عزاداران حسینی تبدیل شده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پوشش مناسب عزاداری‌های با شکوه مردم زنجان توسط صدا و سیما گفت: عزاداری‌های مردم زنجان به الگوی عزاداران حسینی تبدیل شده است.

 




:: برچسب‌ها: عزاداری‌های مردم زنجان به الگوی عزاداران حسینی تبدیل شده است ,



مطالب مرتبط با این پست
.